Barnaba wyrusza w świat!

Mam wrażenie, że kociaki są z nami od zawsze. Ciężko sobie wyobrazić, że może ich zabraknąć. Jednak po trzech miesiącach przyszedł czas rozstania. Dzisiaj Barnaba wyrusza do nowego domu i do nowej właścicielki Pauliny.

IMG_6758

Jako pierworodny, jest dla mnie szczególnym kociakiem. Jego poród kosztował mnie najwięcej stresu i nerwów, po którym musiałam łyknąć tabletki na uspokojenie ;) Barnaba wyrósł na pięknego kocurka, jest największy z całej trójki i najchętniej mnie gryzie. Galopuje, skacze, spada, uwiesza się, ćwiczy zapasy, łowi i od wczoraj aportuje!!!

IMG_6733

Bycie świadkiem rozwoju precelków jest niesamowitym doświadczeniem. Każdy ich krok w dorosłość był dla mnie powodem do radości i do dumy. Opiekowanie się maluchami jest jak dbanie o dziecko, trzeba pilnować, karmić, troszczyć się, sprzątać, czasami umyć łapkę, pielęgnować a także pomagać w rozwijaniu kocich umiejętności.

IMG_6761

Jestem przekonana, ze Barnaba jedzie w kochające ręce Pauliny i będzie miał z nią jak w kocim raju. Teraz ja będę czekać na zdjęcia i filmki z Barnabą od Pauliny.

IMG_6787

Każdy nasz kociak zasługuje na 100% miłości i na pewno Barnaba znajdzie ją u Pauliny J

Skomentuj

